CUM SE MAI FURA IN AUTOBUZ!

Posted: 17 Octombrie 2010 in Fără categorie
Comentarii
  1. eumiealmeu spune:

    când am găsit mâna unui hoţ în buzunarul meu, i-am spus: te rog să mă scuzi că am îndrăznit să intru în buzunarul care-mi aparţine.
    bine că nu avea lame sau alte chestii cu care să mă răsplătească pentru umorul meu profan din timpul serviciului lui sacru…🙂

    • betdoru spune:

      AI AVUT CAM MULTA INDRAZNEALA!IN ZIUA DE AZI TREBUIE SA AI 1,80M,PLIN DE MUSCHI,EVENTUAL SA STII NITICA BATAIE,ALTFEL ESTI VICTIMA SIGURA.VEZI,LEPRELE ASTEA LUCREAZA IN GRUP SI MA MIR CA NU A REACTIONAT,CRED CA L-AI LUAT NITEL CAM PRIN SURPRINDERE.TOTUSI MA BUCUR CA NU AI PATIT NIMIC,CRED CA UMORUL L-A DAT PESTE CAP.IN VIITOR AI GRIJA SI POARTA CEVA MAI DUR CU TINE,UMORUL NU TE POATE SCAPA MEREU.TOATE CELE BUNE!

Lasă un răspuns

