PENTRU UN SOMN LINISTIT

Posted: 11 Octombrie 2010 in SFATURI UTILE

1. Temperatura camerei

Este recomandat ca temperatura camerei sa fie de aproximativ 70 de grade Fahrenheit.
Deseori un dormitor supraincalzit cauzeaza probleme de somn. Studiile stiintifice arata ca organismul se poate relaxa mai bine cu temperaturi situate intre intre 70 de grade Fahrenheit.

2. Consumul de cofeina

Dupa cum stiti, rezultatul consumului de cofeina este dificultatea de a putea dormi.

3. Consumul de alcool

Evitati alcoolul. Alcoolul va stopa organismul de a ajunge la etapele de somn profund unde organismul se “odihneste” pentru ziua urmatoare.

4. Patul

Pregatiti-va patul intr-un mod cat mai confortabil si inlaturati orice miros care v-ar deranja. Somnul va fi mult mai adanc in momentul in care te vei simti confortabil.

5. Dezactiveaza-ti alarma

Cu totii stim ca alarma de trezire este principalul inamic al somnului. Deci dezactivati alarma si puneti telefoanele pe silentios sau inchideti-le. Cu cat vei fi mai odihnit cu atat mai bine dispus vei fi in acea zi.
Cate un pahar de suc natural de cirese baut dimineata si seara regleaza somnul persoanelor care sufera de insomnii, arata un studiu facut recent. Potrivit cercetarii, acest efect de reglare a somnului este dat de cantitatea mare de melatonina din cirese, un hormon care regleaza ritmul circadian al organismului.

Toti voluntarii care au participat au indicat ca au dormit mai bine si cu 50 de minute mai mult decat in mod normal.

http://sfaturi-utile.com

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s